tirsdag 19. mai 2009

8 søppleposer senere...



Jeg har så ufatterlig vondt i visdomstanna mi som er i ferd med å finne sin rette vei opp i kjeften min. Virker som den har stangert i tanna som har funnet plass rett ved, og at den ligger under der og ulmer. Det pulserer altså noe inni granskaugen, og denne smerten gjorde at jeg begynte å gå rundt. Ryddet, kastet, sorterte... Fy søren så masse dritt vi har hatt i leiligheten. Så nå, 8 søplesekker senere, har jeg satt meg ned igjen og funnet ut at smerten er borte, for en periode. JOY! 

Jeg får prøve å få i meg litt mat. Snakk om uflax. Om det ikke er lett å spise fra før, blir det jo ikke akkurat bedre med en tann som gnager... 
Jeg burde egentlig hatt tilsyn hele tiden. Med venner eller samboeren min er det skjeldent tanker rundt maten, når vi skal spise - men når jeg er alene blir det bare 100 ganger verre. Akkurat som sf-trollet overmanner tankene mine og får meg til å telle kcalorier igjen. Håpløst. Jeg skal vise trollet, jeg!

Jeg har forresten farget og klippet håret mitt. 



2 kommentarer:

Har du noe på hjertet?