onsdag 20. mai 2009

"Man får væra som man e, når man ikke vart som man sku!"



Det skal vel sies ganske fort at man ikke er helt vel bevart når man nesten når klimaks av å finne ut at det følger med trenings-dvd i denne mnd. utgave av Nestle fullkornsblanding. Og ikke nok med det, kun 105 kcal per posjon. Også så lite fett! Jeg kunne holdt på i timesvis, det er det som er så fantastisk patetisk (og på grensen til skremmende). Her har jeg funnet frem til ett passende sitat som en god venn av meg går rundt å sier;"Man får være som man er, når man ikke vart som man sku!"Utrolig herlig. Tror det har nådd mine sitatfavoritter Topp 3. 
Hvordan er det med folket? Har dere noen favorittsitater som får dere til å le, så tidlig på morgenen? 
Nå er det Nestle Dvd Dance tid for min del, og frokost! Føler for å gi meg selv en liten  i bloggen, i og med at jeg nesten aldri spiser så tidlig. Klapp på skulderen og håper dere får en hyggelig morgen! 

2 kommentarer:

  1. hehe, likte inlegget ditt! :D du skriver morsomt og spennende! :D men du har så rett så rett! man har jo bare et liv, og skal man da liksom bare bruke opp det livet på å være missfornøyd å leve på diett? nainai, man må nokk unne seg litt også ja;) flott blogg! :D

    SvarSlett
  2. Heisann :)

    Tror aldri jeg takka deg for kommentar på bloggen min, det var veldig hyggelig.
    Ser ut ifra det du skriver at du sliter med ting selv også, det virker tøft. Det er nok ikke stort jeg kan si eller gjøre, men du kan ihvertfall få vite at jeg heier på deg!

    Tror kanskje jeg så deg på doen (!) på Z i Drammen i går, men skjønte ikke at det var deg før du hadde gått. Følte meg litt teit som ikke sa hei en gang, det var ikke meninga ;)

    Håper du har en så god sommer som du kan!

    Jeg kommer en tur innom Jonas B og tar en tacosalat snart, den er jo veldig go' da!

    Hilsen fra Maren-Sofie

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?